Matrix Regeneratie Therapie

Matrix Regeneratie Therapie (MRT) biedt hulp bij veel aandoeningen en klachten, die niet op een andere manier zijn op te lossen. MRT verwijdert afvalstoffen, ontstekingen en andere giftige stoffen uit lichaamsdelen. Na behandeling verminderen of verdwijnen klachten en is er merkbaar meer energie in het lichaam.

Wat is Matrix Regeneratie Therapie?

De matrix van het lichaam bestaat uit het losmazig bindweefsel dat zich tussen organen, bloedvaten en andere lichaamsdelen bevindt. Dit tussenliggende weefsel heeft onder andere als functie om voedingsstoffen naar de cellen en organen te vervoeren en afvalstoffen af te voeren. Dit is nodig voor een goed functionerend lichaam.

Als het lichaam overbelast is met afvalstoffen kan de matrix vervuild raken en deze functies niet meer goed uitvoeren. Bij overbelasting wordt de aanvoer van voedingsstoffen en de afvoer van afvalstoffen verminderd en kunnen er allerlei klachten ontstaan. De Matrix Regeneratie Therapie reinigt dit bindweefsel om de functies van dit weefsel te herstellen.

Hoe werkt MRT?

Tijdens MRT ligt u ontspannen op uw buik. Met een speciaal ontwikkeld apparaat, dat over het lichaam wordt bewogen, wordt een sterke onderdruk gecreëerd, waarmee het bloed in het losmazig bindweefsel gezogen wordt.

Het afweersysteem verplaatst dan opgeslagen slakken en afvalstoffen naar het lymfesysteem. Uw immuunsysteem werkt hierna beter en blokkades in de energiestroom worden opgeheven.

Met bioresonantie worden daarna de frequenties van het lichaam hersteld en met gelijkstroom wordt de elektrische lading van het zieke weefsel omgepoold. Dit verbetert het immuunsysteem en herstelt de functie van de normale stofwisseling in het matrix gebied.

Wanneer helpt Matrix Regeneratie Therapie?

Matrix Regeneratie Therapie verwijdert ontstekingshaarden, afvalstoffen en andere giftige stoffen uit ons bindweefsel-matrix. Met MRT zijn goede resultaten te verwachten bij de volgende problemen:

• Reuma
  • Degeneratieve ziekten (artrose, osteoporose, arteriosclerose en bindweefselziekten)
  • Allergieën
  • Vergiftigingen uit ons milieu
  • Cellulitis
  • Whiplash
  • Therapieresistente ziektebeelden van de allopatische geneeskunde
  • Primaire en secundaire chronische ziekten
  • Verkramping van rugspieren
  • Virussen
  • Myalgieen (spierkramp/spierpijn)
  • De ondersteuning in de behandeling van kanker
  • Immuunzwakte
  • Sportblessures
  • Depressieve aandoeningen
  • CARA

Met Matrix Regeneratie Therapie kunnen veel aandoeningen en klachten, die niet op een andere manier zijn op te lossen, sterk verminderen of verdwijnen. Verslakking in de matrix belast ons immuunsysteem en wordt veroorzaakt door resten van ziekteverwekkers en toxische stoffen. MRT maakt dit grondsysteem schoon waardoor de behandelde patiënt weer meer energie krijgt.

Herkent u één van bovenstaande klachten of heeft u een chronische ziekte? MRT in onze kliniek kan de oplossing zijn. Neem contact op voor een afspraak.

Resultaten van Matrix Regeneratie Therapie

Bij chronisch zieke patiënten kunnen symptomen van vroegere (oude) klachten terugkomen. Dit betekent dat de ziekte beetje bij beetje genezen wordt, het natuurlijke genezingsproces is aan het werk.

MRT combineert drie verschillende therapieën (petechiale zuigmassage, bioresonantie en gelijkstroom-behandeling). Door deze effectieve aanpak is het mogelijk om ook bij chronische ziekten een doorbraak in de genezing te bereiken. Belastende stoffen verlaten het lichaam en de regeneratie van de matrix stelt uw lichaam weer in staat op natuurlijke prikkels te reageren.

Matrix Regeneratie Therapie werkt ook goed in combinatie met andere weerstandsverhogende therapieën. De ontvankelijkheid hiervoor kan sterk toenemen.

Kosten Matrix Regeneratie Therapie

Voor een MRT behandeling betaalt u € 55,-.

Neem contact op met uw zorgverzekeraar voor meer informatie over de vergoeding.

Alle tarieven

Wordt MRT vergoed?

De meeste behandelingen van Clinique ImmunoTé vallen onder de wet van alternatieve geneeswijzen. Vanuit de aanvullende zorgverzekering worden de kosten voor alternatieve geneeswijzen in veel gevallen vergoed, afhankelijk van het verzekeringspakket.

Neem contact op met uw zorgverzekeraar voor meer informatie over de vergoeding.